уторак, 28. јануар 2014.

Starke

Nosimo starke. Samo konvers, ne one pijacarke. I mi smo buntovnici! Vi ste svi isti vi sto nosite air max I slicne gluposti. Mi sto nosimo konvers mi smo posebni, mi smo drugaciji! Vi isti nosite tamo neke razne patike, a mi drugaciji nosimo starke! I kosa ce da nam pocrveni, jer mi nosimo starke! I sta vi fensercici pijete kafice po kaficima, mi lepo odemo do dragstora kupimo vopi, odemo u park, smotamo koji dzoint I kuliramo, jer mi nosimo starke I mi smo buntovnici. Buntovnici svega – vlasti, skole, istih ljudi sa nestarkama, ljudi sa neposebnim frizurama. Jer mi nosimo starke I mi smo posebni.
A vi fensercici nosite razne fensi patikice. MI nosimo starke. Mi ne gledamo na novac, ko sta Ima I to, ali nosimo samo konvers, ne one pijacarke starke. Jer mi smo drugaciji!
I da vi isti perete patike, starke se ne peru. Starke nisu starke ako nisu prljave. I kosa ce nam postati crvena. Sve je to od starki. I nama razlicitima je lepo. Vi ste svi isti. Slusate tamo nekog Sergeja I Georijeva. Mi slusamo Neverne bebe, Riblju corbu, Hladno pivo, S.A.R.S.. I idemo na te koncerte, I kakav crni osmi mart… mi se pr*amo za 8. Mart, ne treba nam concert za to. Mi nosimo starke! Ajde dobro volimo I mi sergeja I georgijeva, ali mi njih slusamo u starkama, jer mi smo drugaciiji! Vi, niza rasa, klonovi, vi ne razumete da kad nosite starke odma postajete I kreativni. Ako nosis starke mora da sviras nesto, najcesce gitaru. I pesme da pises! Ne moras u prljavim starkama biti I da nista ne stvaras, nikakvu umetnost. Pa majku mu ima tog dzointa ako nista drugo. Kad imas starke odma si poseban! I mi psujemo, da. Boli nas kurac sta ko misli o nama, jer mi nosimo starke I mi smo drugaciji.
Da sumiramo.
Mi RAZLICITI nosimo converse starke, vi ISTI ostale patike.
Mi RAZLICITI ne bacamo mnogo para na obucu samo starke od 7000din.
Mi RAZLICITI pijemo u parku, vi ISTI u kaficu, kafani, kuci, u diskoteci…
Mi RAZLICITI se farbamo u crveno, vi ISTI u plavo, crno, satirate se….
Mi RAZLICITI sviramo gitare, vi ISTI nista ili razne instrumente.


Nemojte da se trudite da budete drugaciji, niti isti. Budite svoji, pa ako pripadnete nekoj grupi pripadnete.

Нема коментара:

Постави коментар